Tüm alanların bir arada çalıştığı bir şirket haline gelmek için
Türk Telekom CEO'luğuna atanan
Rami Aslan,
Türk Telekom'u dönüştürme hedeflerini açıkladı.
Londra'da düzenlenen toplantıda konuşan
Aslan, TTNET, Argela, Innova, Sebit, AssisTT gibi şirketler ile müşterinin tüm teknoloji ihtiyacını tek noktada karşılamak istediklerini söyledi.
Türk Telekom, Avea ve
TTNET ürünlerini aynı mağazada sunmaya başlayacaklarını belirten
Aslan, "Mayıs ayı başında başlatacağımız ve ilk aşamada 13 noktada start alacak bu pilot projede, markalarımız tek noktadan hizmet vermeye başlayacak. Entegre çalışma modeliyle birlikte
ses, mobil, genişbant, bilişim teknolojileri, Ar-Ge ve
içerik alanında yeni bir dönemi başlatacağız" dedi. Başta fiber altyapı olmak üzere yatırımlarını yıllık
2 milyar TL bandına çektiklerini kaydeden
Aslan, 81 ilde
182 bin kilometre fiber kablo döşediklerini, yıl sonu itibarıyla
624 bin aboneye ulaştıklarını dile getirdi.
Aslan, genişbant kullanım oranlarının
Türkiye'de her yıl katlanarak arttığını ifade ederek, "Türk halkı hem daha çok dataya ulaştı hem de data büyümesinde global trendlere paralel olarak daha fazla içerik indirdi. Biz de
en iyi fiber altyapıya sahip olmak için daha fazla yatırım yaparak hız ve kapasitede lider olmaya devam edeceğiz" açıklamasında bulundu.
GÖZÜ DİGİTURK'TE
Türk Telekom'un Digiturk konusundaki iştahı devam ediyor.
Rami Aslan,
Digiturk'ün
Türkiye'de en iyi içerik sağlayan şirketlerden biri olduğunu belirterek, "Doğru fiyatlarla doğru koşullarla alınırsa
Telekom için
Digiturk stratejik bir satın alma olabilir" dedi.
Digiturk ile ilgili uzun bir değerlendirme süreci geçirdiklerini ve geçen Temmuz ayında teklif sunduklarını hatırlatan
Aslan,
"Digiturk ile ilgili tekrar böyle bir fırsat olursa, bakacağız. İhale şartlarını görmemiz lazım" şeklinde konuştu.
MEHMET ALİ AKADA LONDRA