'MEMNUNİYET ÖNEMLİ'
Bu kadar hızlı büyüyen ve yeni teknolojileri aktif olarak kullanan bir sektörde yeniliklerin her zaman artarak devam edeceğini söyleyen Erdem Can, şunları söyledi: "Her geçen gün farklı bir sigorta şirketinin yepyeni bir ürünü, hizmeti devreye aldığını görüyoruz. Sektörün geneline baktığımız zaman sigorta şirketleri tarafından kârlılığa odaklı yapılan çalışmalarda müşteri memnuniyeti göz ardı ediliyor. Bu yüzden de farkın fiyatla değil, müşteriye sunulan alternatif dağıtım kanalları ve yüksek hizmet kalitesiyle oluşacağına inanıyoruz. Müşteriye her an her noktada memnuniyetleri ve gerçek endişeleri göz önünde bulundurarak dokunabilmek için CRM çalışmaları büyük önem taşıyor. Müşteriyi tanıyabilmeyi sağlayacak her türlü çalışma sektöre katkı sağlayacak, sonuç olarak hem sigorta şirketinin hem de nihai kullanıcının beklentileri karşılanmış olacaktır."