Ekran başında harcıyoruz

Kaynak Gazete
Giriş Tarihi:
Ekran başında harcıyoruz
Kampanyaları ölçümleyen intelliAd'in, aralarında Türkiye'nin de bulunduğu birçok Avrupa ülkesini içeren araştırması ilginç bulgular ortaya koydu. Buna göre; tüketiciler, televizyonların en yüksek izlenme aralığı olan ve prime time olarak adlandırılan saat 20.00 ile 23.00 arasında daha çok, daha pahalı ve daha hızlı alışveriş yapıyor. Prime time aralığında online mağazalar günlük ortalamalarından yüzde 57 daha fazla trafik görüyor. Tüketiciler TV karşısında daha hızlı alışveriş kararı veriyor.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.