Akyol, 1920 ile 1930 yılları arasında ABD'de özellikle müzisyenler tarafından eşya taşıma kolaylığı sebebiyle kullanılan limuzinlerin, daha sonra büyük devlet adamları ile Hollywood yıldızları başta olmak üzere yüksek sosyetenin sıklıkla kullandığını belirtti.
Günümüzde limuzinlerin özellikle gelin arabası, film festivalleri, tanıtımlar ve açılışlar gibi özel organizasyonlarda VIP otomobil olarak tercih edildiğini ifade eden Akyol, şöyle devam etti:
''Limuzinler uzun olmasının yanında geniş alan avantajıyla çok daha fazla lüks ve konforu da içinde barındırıyor. Bir tür zenginlik ve prestij simgesidir. Chery'nin Tiggo XL adını verdiği limuzinler de Ortadoğulu, Dubaili şeyhlerden gelen talep sonucu ortaya çıktı.
Bu tip araçlar terzi sipariş araçlardır. Özel olarak kişiye göre üretilir. Belli standartları olmasına karşın, kişiye özel olarak da dizayn edilir. Aracın kabuğu belli, içini siz belirliyorsunuz. Daha büyük televizyon, masajlı koltuklar, altın işlemeler isteyebilirsiniz. İsteğin sınırı yok.''
Akyol, Türkiye'de bu yönde bir boşluk olduğunu fark ettiklerini ve sipariş üzerine bu araçtan temin ettiklerini, şimdiye kadar 2 adet sipariş aldıklarını söyledi.
Yurt dışındaki benzerlerine göre oldukça ucuz olduğunu anlatan Akyol, ''Bu tür arabalar yurt dışında çok pahalıdır. Türkiye'de de bu araçlara ihtiyaç var. Biz bu boşluğu doldurmayı düşünüyoruz. Yurt dışında 700-800 bin avroya satılan limuzinlerin aynısı, bu zevki yaşamak isteyenler için Türkiye'de 195 bin lira anahtar teslim fiyatıyla satışa sunuluyor'' dedi.
Akyol, Tiggo XL modelinde, deri koltuk, kicker ses sistemi, DVD player, uydu sistemi, ön arka kamera, bar, tek tuş iç yaşam bölümü kontrol sistemi, LCD ve buzdolabının bulunduğunu vurguladı.
Rusya'daki fuarda da büyük övgü alan aracın, satışından önemli bir gelir beklemediklerini ifade eden Akyol, ''Bu araçtan ciddi boyutlarda talep beklentimiz yok. Çünkü bunlar özel araçlar. Tiggo XL de bizim için prestij model'' diye konuştu.