İyilik tezi beleş tatil

ABD'li öğretmen öğrencilerine iyiliğin ölmediğini ispat etmek için beş parasız halde Türkiye'ye geldi Tezini ülkeye ayağını basar basmaz kanıtladı. Çünkü Türkler elini sıcak sudan soğuk suya sokmadı

Kim demiş "İyilik ölmüş" diye... ABD'de öğretmenlik yapan Mark Dickinson (45), bu sözü, ortaya koyduğu tezle çürüttü. Herşey Dickinson'un öğrencileriyle yaptığı sohbetle başladı. Öğrenciler dünyada iyiliğin olmadığını söyleyince, Dickinson çok üzüldü ve bu sohbetten sonra bunun aksini ispatlamak için kolları sıvadı. İlk olarak www.travelingteacher2010.blogspot.com adlı internet sitesi kurdu ve burada iyi insanların yaşadığı 10 ülkeyi tespit etti. Bu sitede ayrıca "Dünyada en iyi insan nerede bulunur" sorusuna cevap aradı. Verilen cevaplar ise Türkiye'yi gösterdi. ABD'li öğretmen de dünyada iyiliğin bitmediğini ispatlamak için öğrencilerine beş parasız Türkiye'de 30 gün geçireceğinin sözünü verdi.

ELİNİ CEBİNE SOKMADI...
İlk iyiliği ise en yakın arkadaşından gördü. Dickinson'un uçak bileti, arkadaşı tarafından karşılandı. Sadece kıyafet ve fotoğraf makinasiyle Türkiye'ye gelen Mark Dickinson, İstanbul'a ayak bastığı andan itibaren Türkler'in konukseverliğiyle karşılaştı. Dickinson İstanbul, Çanakkale ve Bodrum'unda 10 gün kaldıktan sonra İzmir'e geçti. Burada 7 yıl Amerika'da yaşayan İzmirli Ümit Samur'un evinde konuk edilen Dickinson, tatilinin 16. gününde bir lira bile harcamadı. Eli sıcak sudan soğuk suya sokulmayan ABD'li misafir, "Türkler inanılmaz sıcak" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.