'Enflasyon' yerine 'oral seks' dedi

Fransa'nın eski adalet bakanı Rachida Dati, televizyonda verdiği bir mülakat sırasında "enflasyon" sözcüğüyle, "oral seks" sözcüğünü karıştırdı. Fransızcada "inflation" ve "fellation" sözcüklerinin telaffuzu birbirine çok benziyor.

Rachida Dati, fazla göze batan yaşam tarzı dolayısıyla bakanlığı sırasında eleştiri toplamıştı
BBC'nin haberine göre Rachida Dati, Canal Plus'te konuşurken, yabancı yatırım fonlarını eleştirmeye girişti ve "Oral seks sıfıra yaklaşmışken, özellikle ani düşüşler kaydedildiği bir sırada, bazı yabancı yatırım fonlarının yeniden yüzde 20-25'lerde kâr peşinde olduğunu görüyorum. Buysa iş alanında tahribat anlamına gelir." dedi.
Bu konuşmadan birkaç saat sonra Dati'nin video klibi önce Lepost.fr adlı Fransız sitesinde yayımlandı. Ardından YouTube gibi sitelerde hızla yayılmaya ve izlenmeye başladı.
Televizyondaki dil sürçmesine kendi de kahkahalarla gülen Dati, bir radyoya verdiği mülakatta, çok hızlı konuştuğu için dilinin sürçtüğünü belirtti ve "Çok hızlı konuşmuş olmam herkesi güldürdüyse, gayet iyi birşey bu." dedi.
Bakanlığındaki yönetim tarzı, hakkında çıkan dedikodular, giysileri ve aşk hayatıyla giderek daha çok eleştiri toplamaya başlamış olan Rachida Dati, geçen yıl hükümetteki görevinden ayrılmıştı.
Halen Avrupa Parlamentosu milletvekili olan Dati, ayrıca Paris'te şık bir mahalle olan 7. bölgenin belediye başkanlığını yürütüyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.