Markalardan müşteri deneyimi

Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO'19'da firmalar deneyimlerini paylaştı. Marketing Türkiye'nin bu yıl dördüncüsünü gerçekleştirdiği zirvede, bankacılık sektöründen yeme-içme sektörüne kadar pek çok alanda deneyim tasarımı çalışmalarındaki en son trendler katılımcılarla paylaşıldı. Etkinlikte konferansların dışında pek çok aktivite de gerçekleştirildi. Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, "Artık bağlantılı zeka çağını yaşıyoruz ve bu çağda müşteri deneyimi markalar için her zamankinden daha önemli" dedi. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.