Avrupa’dan çağrı var

Dijital Avrupa Programı kapsamında 22 yeni hibe çağrısı açıldı. 176.5 milyon euro hibe destek içeren çağrılara Türkiye’den de katılım olabilecek...

Dijital Avrupa Programı kapsamında 'Bulut, Veri ve Yapay Zeka', 'İleri Dijital Beceriler' ve 'Teknolojilerin En İyi Şekilde Kullanımının Hızlandırılması' başlıkları altında açılan 22 yeni hibe çağrısına başvurular başladı.

Toplam bütçesi 176.5 milyon euro olan yeni açılan çağrılar için başvurular 29 Mayıs'ta sona erecek. Dijital teknoloji ve altyapılarda AB'nin dışa bağımlılığını azaltmanın ve stratejik özerkliğini sağlamanın, birlik içindeki dijital bölünmenin azaltılmasına destek olmanın hedeflendiği program kapsamında açılan 22 hibe çağrısına ve detaylarına "ddo.link/dap-mart2024" adresinden ulaşılabiliyor
Türkiye'den paydaşlar, açılan hibe programlarına gerek koordinatör gerekse ortak şeklinde katılımda bulunabiliyor. Bu süreçte Dijital Avrupa Programı'nın ulusal yürütücüleri olan Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi ile Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, paydaşların çağrılar hakkında bilgilendirilmesi, uygun çağrılara uygun kurumların yönlendirilmesi ve uluslararası konsorsiyumların oluşturulması gibi programa ilişkin birçok konuda destek sunuyor. Dijital Avrupa Programı ve açılan çağrılara yönelik detaylı bilgi Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi'nin internet sitesinden alınabilecek.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.