Fahiş fiyata 3’lü şikayet mekanizması

Kaynak GAZETE
Giriş Tarihi :20 Nisan 2024
Fahiş fiyata 3’lü şikayet mekanizması

İÇİNDEKİLER

Yiyecek sektöründeki fahiş fiyat artışlarına karşı vatandaşlar bu hafta sonu boykot kampanyası başlatırken, fahiş fiyatlarla mücadele için yine vatandaşların şikayette bulunması büyük önem taşıyor. Vatandaşlar Ticaret Bakanlığı'nın e-Devlet üzerinden uygulamaya aldığı 'Haksız Fiyat Artışı Şikayet Bildirimi' formunu doldurarak şikayetlerini iletebilecekleri gibi, yine Ticaret Bakanlığı'na ait ALO 175 Tüketici Danışma Hattı'nı arayarak şikayet oluşturabiliyor. Vatandaşlar ayrıca şikayetlerini Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) üzerinden de iletebiliyor.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN