Fahiş fiyata 3’lü şikayet mekanizması

Yiyecek sektöründeki fahiş fiyat artışlarına karşı vatandaşlar bu hafta sonu boykot kampanyası başlatırken, fahiş fiyatlarla mücadele için yine vatandaşların şikayette bulunması büyük önem taşıyor. Vatandaşlar Ticaret Bakanlığı'nın e-Devlet üzerinden uygulamaya aldığı 'Haksız Fiyat Artışı Şikayet Bildirimi' formunu doldurarak şikayetlerini iletebilecekleri gibi, yine Ticaret Bakanlığı'na ait ALO 175 Tüketici Danışma Hattı'nı arayarak şikayet oluşturabiliyor. Vatandaşlar ayrıca şikayetlerini Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) üzerinden de iletebiliyor.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.