Zam zinciri

İlk çeyrekte satışları düşen Starbucks, Türkiye fiyatlarına bu yıl ikinci kez zam yaptı...

İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırıları nedeniyle protesto ve boykot kampanyalarıyla karşı karşıya kalan şirketlerden biri olan Starbucks gelirinde ve mağaza trafiğinde kayıp yaşarken, fiyatlarını yeniden güncelledi. Kahve zinciri, Türkiye fiyatlarına bu yıl ikinci kez zam yaptı. 45 lira olan küçük boy filtre kahve fiyatını bu yıl önce 60 liraya yükselten Starbucks, aynı ürünü şimdi de 70 lira yaptı. Starbucks'ta satılan en ucuz ürün ise 40 lira ile çay oldu.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.