Arada kocaman bir fark var

Siyah-Beyazlılar geçen sezon yüzde 54.9 ile topla oynarken bu sezon bu oran yüzde 60.1’e yükseldi. Geçen sezon maç baş1ı .3 gol beklentisine ulaşan Beşiktaş’tan bu sezon da 1.8 beklenti var. Kazanılan ikili mücadele oranı ise 9.7’den 12.3’e çıktı...

Bu sezon Giovanni van Bronckhorst yönetiminde sergilediği etkili performansla futbolseverlerin beğenisini kazanan Beşiktaş'ın bu oyunu rakamlara da yansımış durumda. Kartal'ın geçen sezon ve bu sezonki istatistikleri karşılaştırıldığında gözlenen artış dikkat çekiyor. Geçen sezon yüzde 54.9 ile topla oynama sahip oran Kartal, bu sezon yüzde 60. 1 ile topa sahip durumda. Siyah-Beyazlılar'ın oluşturduğu gol beklentisi de 1.3'ten 1.8'e yükseldi. Geçen sezon maç başına 4.7 isabetli şut çeken Beşiktaş, bu sezon ise rakip kaleye maç başına 5.8 isabetli şut çekiyor. İsabetli pas oranı 362'den 412'ye yükselen Siyah-Beyazlılar'ın rakip ceza sahasında topla buluşma oranı da maç başına 23'ten 27'ye çıktı. Geçen sezon maç başına 9.7 ikili mücadele kazanan Siyah-Beyazlılar bu sezon ise maç başına 12.3 oranında mücadelelerden galip ayrıldı. Kalesinde geçen sezon 1.07 gol beklentisi oluşan Kartal bu sezon bu oranı 0.67'ye düşürmeyi de başardı.

10 PUAN TOPLADI
Hollandalı teknik adam bu sezon Süper Lig'de 4 maça çıktı. 4 maçta 10 puan toplayan 49 yaşındaki çalıştırıcı şu an 2.5 puan ortalaması yakalamış durumda.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.