4 büyükleri solladı! Bursaspor taraftar ortalamasıyla parmak ısırtıyor

Süper Lig’in devlerinden Galatasaray ve Fenerbahçe’yi ortalama 40 bin taraftar izlerken, bu sayı Beşiktaş’ta 32 bin, Trabzon’da 26 binde kaldı.

Süper Lig'de şampiyon olduktan sonra geçirdiği kötü sezonların ardından 3. Lig'e gerileyen Bursaspor, tekrar ayağa kalkmak için çalışmalarına devam ediyor. Geride kalan iç saha maçlarında olduğu gibi Yüzüncü Yıl Atatürk Stadı'nda Kahramanmaraşspor'u ağırladıkları maçta da Yeşil-Beyazlılar tribünleri doldurmayı başardı.

41 BİN TARAFTAR İZLEDİ
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Bursaspor'un maçını 41 bin 570 taraftar izledi. 3. Lig'de mücadele eden Bursaspor bu sezon ortalama 42 bin 10 taraftar ortalaması ile oynuyor. Galatasaray'da bu rakam 40 bin 461, Fenerbahçe'de 40 bin 331, Beşiktaş'ta ise 32 bin. Bir başka Süper Lig devi Trabzonspor ise 26 bin 463 taraftar ortalaması ile mücadele ediyor.

HİÇ GOL YEMEDİLER
Bursaspor taraftarları takımlarının yeniden Süper Lig'e dönmesi için büyük bir kenetlenme içerisinde. Bu sezon kalesini gole kapatan tek takım, Batalla yönetimindeki Bursaspor oldu. Batalla'nın teknik direktörlüğünü yaptığı Timsah, 6 maçta 5 galibiyet ve 1 beraberlik aldı. Rakip fileleri 12 kez havalandıran Bursaspor, hiç gol yemedi.

BURSALILAR ZAFERE ODAKLANDI
Süper Lig'de şampiyonluk yaşayan Bursaspor, bu sezon 3. Lig'de şampiyonluk yaşayarak 2. Lig'e çıkmak istiyor. Bursa taraftarı da zafere kilitlendi.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.