DenizBank Dijital Kuşak Bankacılığı Grubu Genel Müdür Yardımcısı Murat Çelik, konuya ilişkin şu görüşleri paylaştı: "Günümüzde dağıtım kanalları önemli bir değişim geçiriyor ve yepyeni kanallar hayatımıza giriyor. ATM'lerimizde neredeyse kartlı/kartsız her işlem yapılırken, internet bankacılığı hizmetinin sınırları günlük bankacılık işlemlerinin dışına taşmış durumda. DenizBank olarak sürekli zirvede yarışabilmenin altın kurallarından birinin inovasyon, diğerinin ise yeni teknoloji ve platformlara adaptasyon olduğuna inanıyoruz. Yeni dijital çağ ile DenizBank, müşterisi neredeyse oraya hizmet götürmeyi hedefliyor. Twitter da bu mecralardan biri olduğu için, bu alanda yepyeni bir hizmet başlattık. Teknolojideki son yenilikleri bankacılık sektörüyle her zaman ilk tanıştıran bankamızın yenilikleri devam edecek."