Ferari'den araçlarını kötüleyen dünya yıldızlarına büyük şok! 5 ünlüyü kara listeye aldı

İtalyan otomobil devi Ferrari, marka imajını korumak için harekete geçti. Aracı kötüleyen ve düşük fiyata satan 5 ünlüyü kara listeye ekledi. İşte o listedeki ünlüler...

İtalyan otomobil devi Ferrari, milyonların hayallerini süsledi. Marka imajını korumak isteyen firma, araçlarını müşterilerini seçerek satmasıyla dikkat çekti. Hatta otomobilleri sattıktan sonra bile takip etti. Bu nedenle otomobili eleştiren, yaptıkları modifikasyonlarla aracın imajına zarar veren 5 ismi kara listeye ekledi! O isimler şöyleydi:


DJ JOEL ZİMMERMAN: 'Deadmau5' sahne adıyla tanınan müzisyen 2013'te Ferrari'sinde yaptığı bir modifikasyonla gündemi salladı. Nyan Cat görselleriyle kapladığı ve "Purrari" adını verdiği araç nedeniyle kara listeye alındı.


JUSTİN BİEBER: 2016'da Ferrari 458 Italia'sını nereye park ettiğini unuttu! Aracın yeri, 3 hafta sonra bulundu! Bu nedenle firma, Bieber'a araba satışını durdurdu.


NİCHOLAS CAGE: 2007 yılında borçları nedeniyle Ferrari'sini yok pahasına sattı! Otomobil şirketi tarafından kara listeye alındı.


50 CENT: 2020'de Instagram'a artık Ferrari 488'ini kullanmak istemediğini yazdı. Bu nedenle tepkiyle karşılandı.



CHRİS HARRİS:
İngiltere'de otomobil tanıtım programı yapan gazeteci, bir yazısında Ferrari'yi eleştirdiği için kara listeye alındı.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.