Fransa'da grev devam ettikçe yakıt problemi de artıyor. Tehlikeli madde taşıyan görevliler grevlerinin 6. gününde. Yüzlerce istasyon yakıtsız kalmış durumdayken grev yapan çalışanlar talepleri karşılanmadıkça greve devam edeceklerini açıkladı.
İşçi sendikası CGT'nin talebi tehlikeli madde taşıyan kamyon şoförlerinin günde 10 saatten fazla çalışmamaları, her sömestr sağlık kontrolünden geçmeleri, en az saatte 14 euro maaş ve 13. ay primi olarak ek maaş almaları. CGT ayrıca patronlardan ve hükümetten en yakın zamanda anlaşmalara başlamayı talep etti.
Öte yandan, elde edilen son bilgilere göre, 630 istasyon yakıt kıtlığından etkilenirken, 252 istasyon tamamen yakıtsız kaldı. Tüketicilere internet üzerinden bir harita ile nerelerde yakıt bittiği gösterilerek tüketicinin grevlerden en az şekilde etkilenmesi bekleniyor.
Daha önceki grevlerde Fransa'da yakıt krizi yaşanmış, tüketiciler saatlerce kuyrukta beklemek zorunda kalmıştı.