İngiliz medyası bu fotoğrafların farkını konuşuyor: Diana ve Elizabeth iki kraliyet ölümü iki farklı manzara

Prenses Diana'nın 1997'deki ölümünün ardından Londra'nın birçok yeri ile beraber Kensington Sarayı'nın önü adeta bir çiçek denizine dönmüştü. O yıl İngiltere'nin nüfusu 47 milyon olmasına rağmen, Prenses Diana için bırakılmış 60 milyon çiçek sayıldı. Ancak Kraliçe Elibazeth'in ölümüyle benzer bir manzara oluşmadı. Diana ve Elizabeth'in ölümü sonrasında saray bahçelerinde oluşan farklı manzaralar İngiliz medyasında olay oldu.

Prenses Diana'nın 1997'deki ölümünün ardından Londra'nın birçok yeri ile beraber Kensington Sarayı'nın önü adeta bir çiçek denizine dönmüştü.

60 MİLYON ÇİÇEK GELMİŞTİ

O yıl İngiltere'nin nüfusu 47 milyon olmasına rağmen, Prenses Diana için bırakılmış 60 milyon çiçek sayılıdı. Ancak Kraliçe Elibazeth'in ölümüyle benzer bir manzara oluşmadı.

Diana 31 Ağustos 1997'de geçirdiği kaza sonucu hayatını kaybetmişti, saray kapılarındaki çiçeklerin temizlenmesi 11 Eylül'ü bulmuştu. 12 gün boyunca sarayın etrafından 15 ton çiçeğin toplandığı belirtiliyor.

Çürüyen çiçekler Kensington Sarayı'nın bahçelerinde gübre olarak kullanılırken taze çiçekler hastanelere ve huzurevlerine gönderilmişti.

Elizeth'in ölümünün ardından Buckingham Sarayı'na bırakılan çiçekler Charles ve Camilla'nın ziyareti esnasında böyle görüntülenmişti.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.