Karmakaşık

İnce belli bardağı şıkırdattı. Kuru pilava sallandı! Ancak mevzu havyar olunca mahallenin kaşığı sınıf atladı! Türkiye’deki ünlü moda markası havyar kaşığını bin 510 TL’den satışa çıkarttı!

Yurdum insanı, kaşığı her daim bağrına bastı. Folklorda kaşık havası vardı... Tahta kaşıklar, pazarların baş köşesini kaptı. Çay bardağının üstü, "Ziyade olsun" denilip kaşıkla kapatıldı. Hatta arı ısırılan yere demir kaşık basıldı. Ancak mevzu zenginlik ve havyar olunca kaşık da jet set sosyetenin içinde yer aldı. Türkiye'nin en ünlü moda markası, internet sitesinde havyar kaşığı satmaya başladı. Fransız Christofle markası tarafından üretilen kaşık, bin 510 TL'den satışa çıkarıldı. Kaşığın Fransa'nın Albi şehrindeki katedralin düz ve temiz çizgisinden esinlenerek hazırlandığı vurgulandı. Ebatı 20 cm, materyali ise gümüş kaplama ve abanozdan oluşmaktaydı.
EN PAHALISI 1 MİLYON TL
Kaşığın yanında "Bu ürün havyar servislerinizde rahatlıkla kullanabilmeniz ve kusursuz bir tat için özel materyaller kullanılarak tasarlanmıştır!" ifadesi yer aldı. Bin 510 liralık kaşık, akıllara ise dünyanın en pahalı yiyeceği olan Strottarga Bianco havyarını getirdi. Avusturyalı Walter Gruell tarafından üretilen balık yumurtalarının kilosu ise 1 milyon lirayı buluyor. Bu havyarın özelliği, bir zamanlar Hazar Denizi'nde bolca bulunan fakat şimdi soyları tükenme noktasına gelen albino mersin balıklarının yumurtaları olması. Walter Gruell ise bu havyarları Alp Dağları'nın tepelerinden gelen suyla doldurduğu dağ çiftliğindeki havuzlarda üretiyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.