Kazanmaya doymadı

Fon yöneticisi Davit Tepper geçen yıl şirketine 4,5 milyar dolar kazandırırken bu paranın yüzde 10'unu kişisel servetine kattı

Goldman Sachs'ın patronu Lloyd Blankfein 'para sihirbazları' olarak adlandırılan fon yöneticileri için '13 milyon dolardan aşağısı için yataktan kalkmaya bile gerek görmezler' diye tarif ettiği isimlerden biri de David Tepper. Dünyanın en başarılı finans yöneticilerinden sayılan Tepper 1993'te kurduğu Appaloosa isimli şirketi 2000'lerde zirveye taşırken, dünyanın krizden kırıldığı günlerde krizi fırsata çeviren en başarılı isim olarak dikkat çekti. Dibe vuran şirketleri alıp şahlandırmasıyla ünlenen Tepper 2009'daki başarısıyla Forbes'un en zenginler listesine girerken, 2010'da da başarısını sürdürdü. 2011 ise Tepper'ın kariyerinin en iyi yılı oldu. Şirketine 4,5 milyar dolar kazandıran 54 yaşındaki iş adamı bu meblağın yüzde 10'unu ise şahsi banka hesabına eklemiş oldu. 5,1 milyar dolarlık kişisel serveti bulunan Tepper bu başarısıyla 2011'in en çok kazananlar listesinin ise tepesine yerleşti.
TEPPER'IN MİLYARLAR KAZANDIRAN HİSSELERİ
Apple
Beazer Homes USA
Boston Scientific Corporation
CF Industries
CVR Energy
Dean Foods Company
Delphi Automotive
Fin.l Select Sector SPDR
Goodyear Tire & Rubber
Int.Paper
Macy's
Masco Corporation
Microsoft Corporation
MPG Office Trust
Mueller Water Products
Oracle Corporation
United Continental
US Airways Group
V.Energy Corporation




X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.