Küresel satış dalgası zenginleri de vurdu: En yüksek kaybı Jeff Bezos yaşadı! Bir günde milyon dolarları uçtu

Hafta başında yaşanan küresel satış dalgası zenginleri de vurdu. Dünyanın en zengin isimleri bir günde milyar dolarlarını kaybetti. Pazartesi günü en yüksek kaybı Jeff Bezos yaşadı. Bir günlük kayıp 6.7 milyar dolar oldu.

Küresel piyasalarda hafta başında yaşanan satış dalgası trilyonlarca doların el değiştirmesine yol açarken 'Kara Pazartesi'nin etkisi dünyanın en zenginlerini de derinden sarstı. Borsalarda 37 yılın en kötü gün olarak nitelenen 5 Ağustos Pazartesi günü en çok kaybı Amazon'un kurucusu Jeff Bezos yaşadı.

184,8 milyar dolarlık serveti ile dünyanın en zengin 2. kişisi olan Bezos pazartesi günü 6,7 milyar dolar kaybetti. Adaeni Group'un Başkanı Hintli iş adamı Guatam Adani'nin serveti ise 1 günde 6.3 milyar dolarlık zarara uğradı. Google'ın kurucularından Larry Page ise pazartesi günü dalgalanma sebiyle, 6,3 milyar dolar kaybetti.

SIRALAMA DEĞİŞTİ
SpaceX ve Tesla'nın kurucusu Elon Musk 228,3 milyar dolarlık serveti ile dünyanın en zengin adamı ünvanını korumaya başardı. Dünyaca ünlü milyarderin bir günde kaybettiği rakam ise 6,3 milyar dolar oldu. Yazılım firması Oracle'ın kurucularından Larry Ellison, bir günde 5,4 milyar dolar kaybetti. Amerikalı iş adamı, hisse senedi yatırımcısı Warren Buffet, bir günde 4,5 milyar dolar kaybetti. Buffet 130.4 milyor dolar ile endekste 10. sırada bulunuyor.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.