Louis Vuitton modayı bıraktı mutfağa el attı: 18 bin liralık çikolatalar tartışma yarattı!

Louis Vuitton, moda dünyasını bir kenara bırakıp mutfak modasına adımını attı. Sürülebilir çikolata yaptı. Fiyatı ise dudak uçuklattı: 405 sterlin (18 bin TL)...

Son zamanlarda dünyaca ünlü markalar, farklı alanlarda da faaliyet göstermeye başladı. Ünlü Fransız iş adamı Bernard Arnault'un sahibi olduğu Fransız moda markası Louis Vuitton, mutfaktaki ürünleriyle dikkat çekti. Moda dünyasındaki prestijini gastronomi alanına taşıyarak tablet çikolatalar dışında sürülebilir çikolata üretti. Kendi ikonik logosunun bulunduğu süslenmiş kavanoza koyup şık bir ambalajla 405 sterlin yani yaklaşık 18 bin TL gibi olağanüstü bir fiyattan satışa çıkardı. Dünyanın en pahalı sürülebilir çikolatasına ise talep bir hayli fazla oldu. Çikolata ezmesi, sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. İşte o yorumlar:
Çikolatanın bir özelliği yok. Ürünü pahalı yapan marka.
Tam bir keriz silkeleme ürünü.
Kavanoz ve süslemesi için ödenen para 18 bin lira.
BU çikolatayı yemeye kıyamazsın.
İnsanlar açlıktan ölürken bunları yiyene yazıklar olsun.
Ne kadar saçma ve gereksiz.
Çikolata işine giriyorum gelen gelsin.

Fransız iş adamı Bernard Arnault'un sahibi olduğu LVMH şirketi, Louis Vuitton, Christian Dior ve Bulgari gibi 75 lüks markayı barındırıyor. Arnault'un serveti ise 191 milyar dolar (6 trilyon 480 milyar 350 milyon lira).

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.