Minik Aylan sığınmacılara bakışı değiştirdi

Suriyeli minik Aylan'ın cansız bedeninin Bodrum'da kıyıya vurmasının ardından, sınır kapılarının sığınmacılara açılması gerektiğini belirten İsveçlilerin oranı arttı.

İsveç'te yapılan ankete göre, Suriyeli minik Aylan'ın cansız bedeninin Bodrum'da kıyıya vurmasının ardından, sınır kapılarının sığınmacılara açılması gerektiğini belirten İsveçlilerin oranı yüzde 8 arttı.
Sifo Araştırma Şirketi'nden yapılan açıklamaya göre, minik Aylan'ın kıyıya vuran cansız bedeni, sığınmacı kabul etmemekte direnen İsveçlilerin bir kısmının görüşünü değiştirdi.
Şirketin yaptığı ankette geçen hafta "Bütün mültecilere kapılar açılsın" diyenlerin oranı yüzde 17 iken, bu oran bir haftada yüzde 8 artarak, yüzde 25'e yükseldi.
Şirketin Genel Müdürü Toivo Sjörén, bir haftada İsveçlilerin yüzde 8'sinin fikir değiştirmesindeki en büyük etkenin Yunanistan'a kaçak yollardan gitmeye çalışırken botlarının batması sonucu boğulan minik Aylan'ın fotoğrafı olduğunu söyledi.
Öte yandan, geçen hafta İsveçlilerin yüzde 34'ü sığınmacılara kapıların kapanmasını savunurken, aynı şekilde düşünenlerin oranı bir haftada yüzde 29'a düştü.
Halihazırda sığınmacı politikasının korunmasını isteyenlerin oranı yüzde 31'den yüzde 33'e yükseldi.
Kararsızların oranı ise 18'den yüzde 13'e düştü.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.