New York Times'tan skandal boykot çağrısı: Türkiye’den fındık almayın

Söz verilen yardım fonlarını bile mültecilere aktarmaktan aciz olan AB ülkelerini görmezden gelen ABD'li The New York Times, Suriyeli mültecilere kucak açan Türkiye'yi hedef aldı. Bugünkü kapağında skandal bir mülteci analizine yer veren gazete, uluslararası çikolata üreticilerini "Türkiye’den fındık almayın" diyerek boykot çağrısı yaptı.

Avrupa ülkelerinin sınırlarını kapatarak yardım etmekten kaçındığı Suriyeli mültecilere kucak açan Türkiye, yıllardır kendisine sığınan 5 milyon Suriyeliye ev sahipliği yapıyor.

Söz verilen yardım fonlarını bile mültecilere aktarmaktan aciz AB ülkelerini görmezden gelen ABD basını, şimdilerde Türkiye'nin barışçıl iç politikasını kötüleme peşinde.

"FINDIK ÜRETİMİNDE TÜRKİYE'DEN KURTULUN"
The New York Times gazetesinin manşetinde yer alan bir haber, Suriyeli mültecilerin kötü koşullarda çalıştığını ileri sürdü.

Dünyadaki fındık üreticiliğinin yüzde 70'ini üstlenen Türkiye'de, sezonluk Suriyeli işçilerin çalışma şartlarına 'yanlı' bir şekilde yer veren gazete, işçilerin hak ettiği miktarı kazanamadığına yer verdi.

"ÇİKOLATA ÜRETİCİLERİ TÜRKİYE'YE BAĞLI OLMAKTAN KURTULMALI"
Türkiye'den fındık ithal eden dünya devi üreticilere seslenen gazete, "Neredeyse tüm üreticiler fındığı Türkiye'den alıyor. Bu alışverişte üretici olarak Türkiye'ye bağlıyız ama bu durumun değişmesi lazım. Çikolata üreticileri kendi fındığını üretmeli ve Türkiye'ye bağlı olmaktan kurtulmalı" ifadelerine yer verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.