Para gezisi

İngiltere Başbakanı Cameron, tarihi Çin seferine dünyanın en önemli 20 şirketin CEO'sunu aldı. 300 milyar dolarlık gezi öncesi, Heathrow Havalimanı'nda çok özel bir fotoğraf medyaya servis edildi.

İngiltere Başbakanı David Cameron, dün 3 günlük tarihi bir ziyaret için Pekin'e gitti. Pekin Havalimanı'nda Çin Başbakanı Li Keqiang tarafından karşılanan Cameron'un bu görüntüsünden çok, Heathrow Havalimanı'nda uçağın önünde verdiği poz gündeme bomba gibi düştü. Cameron'la objektife poz veren 6 bakan, 8 Lord ve aralarında Rolls-Royce, BP, Royal Dutch Shell, Barclays, HSBC, GlaxoSmithKline, Arup ve Virgin'in en üst yöneticilerinin olduğu 131 işadamı, 300 milyar dolarlık bir ziyaretin önemine dikkat çekti.
DALAY LAMA KRİZ YARATMIŞTI
Çok önemli ticari anlaşmaların yapılacağı bu seyahatte, futbol da unutulmadı. Cameron, İngiliz Premier League Başkanı Richard Scudamore'u da yanına aldı. İkili ekonomik ve siyasi ilişkiler, Cameron'ın geçen yıl Tibet'in ruhani lideri Dalay Lama'yı Londra'da ağırlamasıyla büyük yara almıştı. Cameron, "Tibet'in bağımsızlığını desteklemiyoruz. Çin bizim için çok önemli bir ülke" demek zorunda kalmıştı.
VİZE SORUNU BİTTİ
İngiltere'nin Çinli turistler ve işadamları için vize işlemlerinde hiçbir zorlama yapmayacağı da açıklandı. Cameron ayrıca, Çin'e uçuşları da arttıracaklarını söyledi. İngiltere, AB üyeliği konusunda İngilizler'in artan huzursuzluğa rağmen, Çin ile AB arasında multi milyar dolarlık ticaret anlaşmasına da destek verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.