Servetin adı var tadı yok

Forbes, dünyanın en zengin işadamlarını açıkladı. Paraya hükmeden isimlerin yaşantılarına da değindi. Listede Meksikalı işadamı Carlos Slim, ilk sırada yer aldı...

Dünyaca ünlü ekonomi dergisi Forbes en zengin işadamlarının listesini yayımladı. Bir de işadamlarının huyları hakkında bilgiler verdi. Listedeki isimlerin saniyede kazandıkları para dudakları uçuklattı. Ancak, paralarını harcama konusunda epey çekingen oldukları ortaya çıktı. Gösterişsiz ve tutumlu hayatları ile dikkat çeken dünyanın en zenginleri listesinde 67,8 milyar dolar servetiyle Meksikalı işadakı Carlos Slim birinci oldu.
HAYAT ONLARA DAHA SIRADAN
Slim'in, 12 yaşından bugüne kadar yediği, içtiği ve aldığı giysiler dahil tüm harcamalarını not ettiği belirtildi. Bill Gates ise, 56 milyar dolar ile ikinci sırada yerini aldı. Gates, dünyanın en pahalı evinde yaşamasına rağmen, ne bir yatı, ne de özel bir jetinin olduğu söylendi. Üçüncü ise bir yatırım dahisi olan Warren Buffett oldu. Yatırımcının 20 yıldır aynı cüzdanı kullandığı ortaya çıktı. Hala 1958 yılında satın aldığı 31 bin 500 dolarlık evinde oturduğu, şoför kullanmadığı ve Mc Donalds'ta yemek yediği belirtildi.
67 yaşında çeşitli sektörlerde 200'ü aşkın şirketi kontrol eden Slim, pahalı restoranlarda yemekten, gösterişli tatil yapmaktan hoşlanmıyor. Osmanlı torunu olarak biliniyor. Asıl soyadı Selim, babası ise Yusuf Selim Haddad, Lübnan'da doğdu. 1902'de Meksika'ya göç etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.