Son dönemde gündeme bomba gibi düşen Güney Kore yapımı Squid Game adlı dizi, birçok ülkede en çok izlenenler listesinin tepesine yerleşti.
Son dönemde gündeme bomba gibi düşen Güney Kore yapımı Squid Game adlı dizi, birçok ülkede en çok izlenenler listesinin tepesine yerleşti.
Dünyayı kasıp kavuran dizi, moda dünyasını da büyük ölçüde etkiledi.
Karakterlerle ve hikayeyle bağ kuran hayranlar, dizide kullanılan kıyafetleri/ eşyaları almak için birbirleriyle yarıştı.
Eşofmanların ve beyaz ayakkabıların satışları %7.800 arttı. Yaklaşan Cadılar Bayramı'nda da etrafta bu kıyafetlerin sık sık görüleceği tahmin ediliyor.
Yurt dışındaki verilere göre Amazon'da "Squid Game Costume" için 2000'den fazla ürün listelenirken bu terim Google Trend'lerde de en çok arananlar arasında bulunuyor.
Dizinin yıldızı HoYeon Jung, Instagram hesabının 400 bin takipçiden kısa sürede 17 milyona çıkmasının ardından dünyaca ünlü lüks giyim markası Louis Vuitton'un global marka elçisi seçildi.
Dizide karakterler, çocuk oyunlarını oynayarak para kazanmak için birbirleriyle mücadele ediyor.
Dizinin meşhur kurabiyelerini yapan bir satıcı, önceden günde 200 adet sattığı kurabiyelerden şimdi günde 500 adet sattığını söyledi.