Squid Game adlı dizi dev bir akım yarattı! Eşofmanların ve beyaz ayakkabıların satışları yüzde 7.800 arttı

Squid Game adlı dizi, herkesin diline dolandı. Moda dünyasında da büyük etki bıraktı. Dizideki eşofman ve beyaz ayakkabıların satışı yüzde 7 bin 800 arttı. Dizinin yıldızı HoYeon Jung, Instagram hesabının 400 bin takipçiden kısa sürede 17 milyona çıkmasının ardından dünyaca ünlü lüks giyim markası Louis Vuitton'un global marka elçisi seçildi.

Son dönemde gündeme bomba gibi düşen Güney Kore yapımı Squid Game adlı dizi, birçok ülkede en çok izlenenler listesinin tepesine yerleşti.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.