Ülke şoka girdi! 2018'den sonra bir kez yaşanıyor

Japonya'da 2018 yılından sonra bir kez daha kuş gribi salgını görüldü. Kochi eyaletinde bulunan bir tavuk çiftliğinde 32 bin kümes hayvanının itlaf edileceği açıklandı.

Japonya'nın Kochi eyaletindeki bir tavuk çiftliğinde daha kuş gibi salgını doğrulandı. 32 bin kümes hayvanının itlaf edileceği açıklanırken, ülkede salgından etkilenen eyaletlerin sayısı 11'e ulaştı.
2018 yılından bu yana Japonya'da ilk kez geçen ay kendini gösteren kuş gribi salgını ülkede etkisini artırıyor. Japonya'nın Kochi eyaleti yönetiminden yapılan açıklamada Sukumo şehrindeki bir tavuk çiftliğinde toplu kuş gribi vakalarının doğrulandığı bildirildi. Dün tesisteki yaklaşık 40 tavuğun ölümünden şüphelenen çalışanların yerel otoritelerle temas etmesi üzerine doğrulanan salgın nedeniyle 32 bin kümes hayvanının itlaf edileceği öğrenildi. Bölge valiliği, salgından etkilenen çiftliğin 10 kilometre yakınında bulunan diğer üretim tesislerine de tavuk ve yumurta sevkiyatını durdurma çağrısında bulundu.
47 EYALETİN 11'İNİ VURDU
Japonya'da 2018 yılından bu yana ilk kez, geçtiğimiz ayın başlarında Kagawa'da doğrulanan toplu kuş gribi vakaları, kısa süre içinde Fukuoka, Hyogo, Miyazaki, Nara, Hiroshima, Oita, Wakayama, Okayama ve Shiga'ya sıçramış, 3 milyonu aşkın kümes hayvanı itlaf çalışmaları nedeniyle telef olmuştu. Son gelişme 47 eyaleti bulunan Japonya'da salgından etkilenen bölgelerin sayısını 11'e çıkardı.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.