2019 DGS 4 yıllık geçiş yapılacak bölümler neler? DGS başarı sıralaması, taban tavan puanları açıklandı mı?

DGS başarı sıralaması, sonuçlarını görüntüleyen öğrencilerin gündeminde. ÖSYM tarafından 30 Haziran'da gerçekleştirilen DGS'nin ardından tercih yapacak öğrenciler geçiş yapılacak bölümler ile bölümlerin taban puanları bilgisini araştırıyor. Peki, DGS başarı sıralaması, taban tavan puanları açıklandı mı? 2019 DGS 4 yıllık geçiş yapılacak bölümler neler? Tercih süresi içinde tercihlerde değişiklik yapılabilecektir. Tercihlerinde değişiklik yapmak isteyen adaylar bu işlemi elektronik ortamda yapacaklardır. Tercihlerde değişiklik, tercihlerin kısmen ya da tamamen iptali vb. değişiklik taleplerini içeren dilekçelere işlem yapılmayacaktır.

DGS başarı sıralaması açıklandı mı? ÖSYM tarafından 30 Haziran'da gerçekleştirilen Dikey Geçiş Sınavı'nın sonuçları bugün erişime açıldı. Büyük bir heyecanla sonuçlarına bakan öğrenciler bir yandan da tercih dönemini beklemeye başladı. Tercih öncesinde 4 yıllık geçiş yapılacak bölümler ile bölümlerin taban puanlarını merek eden öğrenciler, internet üzerinden araştırmalara geçti. Peki, DGS başarı sıralaması, taban tavan puanları açıklandı mı? 2019 DGS 4 yıllık geçiş yapılacak bölümler neler? DGS tercih kılavuzunun yayınlanmasının ardından geçiş yapılabilecek bölümler de yayınlandı. Ön lisans programlarına göre geçiş yapılabilecek lisans programlarına haberimiz içerisinde bulunan link üzerinden ulaşabilirsiniz.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.