Kaç puanla hangi liseye gidilir? 2019 MEB e okul LGS taban tavan puanları, yüzdelik dilimleri tıkla öğren

LGS sonuçları açıklandı. İstediği liseye gidebilmek için tercih yapacak olan öğrenciler, liselerin taban tavan puanlarını araştırıyor. Milli Eğitim Bakanlığı'nın e-Okul uygulaması üzerinden liselerin boş kontenjan ve taban puan bilgileri görülebiliyor. Peki, kaç puanla hangi liseye gidilir? e Okul giriş ile liselerin taban tavan puanları, yüzdelik dilimleri nasıl görüntülenir?

Liselerin taban tavan puanları, günün en çok aranılanları arasında yer alıyor. Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından 1 Haziran'da gerçekleştirilen Liseye Giriş Sınavı (LGS) sonuçlarının açıklanmasının ardından öğrenciler tercih işlemi için heyecan yaşamaya başladı. Tercih kılavuzunun yayınlanması ile birlikte tercih takvimi belli olacak.

Öğrenciler, tercih yapmadan önce liselerin taban tavan puanları ile yüzdelik dilimleri bilgisini görüntülemek istiyor. Peki, kaç puanla hangi liseye gidilir? e Okul giriş ile liselerin taban tavan puanları, yüzdelik dilimleri nasıl görüntülenir? İşte konu ile ilgili tüm detaylar...

Aşağıda belirtilen linke tıklayarak bulunduğunuz illerdeki liselerin boş kontenjanlarına ve taban puan bilgilerine ulaşabilirsiniz. LGS sınav sonucunuz ile liselerin taban puanlarını karşılaştırarak hangi liseye gidebileceğinizi hesaplayabilirsiniz.

LİSELERİN TABAN PUANLARI, YÜZDELİK DİLİMLERİ İÇİN TIKLAYIN

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.