KPSS ÖN LİSANS TABAN PUANLARI 2024! Ön Lisans atama puanları nasıl? A ve B grubu atama kadroları!

KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) ön lisans sonuçları, devlet memuru olmak isteyen adaylar için büyük bir önem taşıyor. 2024 KPSS Ön Lisans sınavı 1 Eylül'de gerçekleştirildi ve bu yıl 1 milyon 205 bin 899 aday başvurdu. Sınavda adaylara 120 sorudan oluşan genel yetenek ve genel kültür testleri yöneltildi. Sonuçların 20 Eylül 2024 Cuma günü ÖSYM'nin takvimine uygun olarak erişime açılacağı belirtildi.

KPSS (Kamu Personeli Seçme Sınavı) ön lisans sınavı 1 Eylül 2024 tarihinde gerçekleştirildi ve bu sınav devlet memuru olmak isteyen birçok adayın geleceğini şekillendirecek. Sınav sonuçları ve taban puanları, adaylar tarafından yakından takip ediliyor. ÖSYM tarafından açıklanan sonuçlarla birlikte KPSS ön lisans taban puanları da büyük önem taşıyor.

KPSS ÖNLİSANS 55,60,65,70,75 ve 80 PUANLA NEREYE GİRİLİR?

Geçtiğimiz süreçte KPSS tercihlerini kabul eden ve yerleştirme işlemlerini gerçekleştiren ÖSYM atama puanlarını erişime açmıştı. KPSS Ön lisans atama puanları kadro ve şehirlere göre farklılık göstermektedir. Aşağıdaki linke tıklayarak KPSS geçen süreçteki atama ve yerleştirme puanlarına ulaşabilirsiniz.

ATAMA PUANLARI

https://www.osym.gov.tr/TR,29547/kpss-20241-bazi-kamu-kurum-ve-kuruluslarin-kadro-ve-pozisyonlarina-yerlestirme-sonuclarina-iliskin-sayisal-bilgiler.html

Yukarıda yer alan link üzerinden atama puanlarını görüntüleyebilirsiniz.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.