MEB, LGS örnek soruları yayınladı! 2019 LGS ne zaman? LGS nasıl olacak?

MEB, sınavla öğrenci alacak ortaöğretim kurumlarına ilişkin merkezi sınava yönelik örnek soruları yayınladı. TEOG sınavının kalkmasının ardından yerine getirilen Liseye Geçiş Sınavı 1 Haziran 2019 tarihinde gerçekleştirilecek. MEB, bugün resmi internet adresi üzerinden sınava ilişkin örnek soruları yayınladı. Sayısal ve sözel bölüm örnek sorularının yer aldığı kılavuzda toplam 45 soru bulunuyor

Milli Eğitim Bakanlığı, sınavla öğrenci alacak ortaöğretim kurumlarına ilişkin merkezi sınava yönelik örnek soruları yayınladı. 2017'de LGS adıyla yapılmaya başlayan liseye giriş sınavının örnek soru listesini derledik. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından gerçekleştirilecek Liseye Giriş Sınavı (LGS) 01 Haziran 2019'da yapılacak. MEB'in yayınladığı örnek sorularda sayısal ve sözel olmak üzere toplam 45 örnek soru yer alıyor. İşte LGS örnek sorular ve LGS ile ilgili tüm detaylar...

LGS NASIL OLACAK?

LGS sayısal ve sözel bölümden oluşacak. Sözel bölümde toplam 50 soru yer alacak. Adaylara cevaplamaları için 75 dakika verilcek. Sayısal bölümde ise toplam 40 soru sorulacak ve adaylara 60 dakika süre verilecek.

BAKAN ZİYA SELÇUK'TAN LGS AÇIKLAMASI

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, daha önce yaptığı açıklamada LGS'de ezbere dayalı sorular azaltılacağını öğrenmeye dayalı soruların artacağını açıklamıştı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.