ÖSYM takvimi: DGS tercihleri ne zaman başlayacak? 2019 DGS 4 yıllık lisans üniversite tercihleri ne zaman?

DGS'de tercih dönemi heyecanla bekleniyor. ÖSYM tarafından geçtiğimiz gün DGS sonuçları açıklanmış aldıkları puanı öğrenen öğrenciler tercih işlemleri için ÖSYM'den gelecek müjdeli haberi beklemeye başladılar. Peki, DGS tercihleri ne zaman başlayacak? 2019 DGS 4 yıllık lisans üniversite tercihleri ne zaman? Tercih kılavuzu yayınlandı mı?

DGS tercihleri ne zaman başlayacak? Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından 30 Haziran'da gerçekleştirilen Dikey Geçiş Sınavı'nın (DGS) sonuçları geçtiğimiz gün açıklandı. Sonuçların açıklanması ile birlikte tercih ile ilgili araştırmalar hız kesmeden devam ediyor. Peki, DGS tercihleri ne zaman başlayacak? 2019 DGS 4 yıllık lisans üniversite tercihleri ne zaman? İşte o konu hakkında detaylar...

DGS TERCİHLERİ NE ZAMAN BAŞLAYACAK?

2019 DGS tercih kılavuzu henüz yayınlanmadığı için tercihlerin ne zaman alınacağı da henüz belli olmadı. 2018 yılında DGS sonuçları 16 Ağustos'ta açıklanmış, tercihlerde 7-14 Eylül 2018 tarihleri arasında alınmıştı. Buna göre, 2019 DGS tercihlerinin de Ağustos ayı içerisinde gerçekleştirilmesi bekleniyor. Resmi olarak tarih açıklandığında takvim.com.tr üzerinden takip edebilirsiniz.

Adayların yükseköğretim lisans programları tercihlerini yaparken, tercih süresince ÖSYM'nin internet adresinden yayımlanan Tablolardan yararlanmaları gerekmektedir.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.