Bakterileri biz bulduk

Burger King'in et tedarikçisi Fasdat Gıda'nın Genel Müdürü Oktay, 11 tonluk etleri analiz ettirdiklerini belirtip, 'Bakteri olduğunu görünce imha için gönderdik' dedi

Hamburger köftelerinde hastalığın bulaştığı belirlenen 11 ton etin imha edilmesiyle ilgili tartışmalar sürerken, ürünlerin bulunduğu deponun sahibi Fasdat Gıda'nın Genel Müdürü Celal Oktay, TAKVİM'e açıklamalarda bulundu. Celal Oktay, bu etleri TT Gıda'dan aldıklarını ve şüphe üzerine yaptıkları analizlerde hastalık izine rastladıklarını belirtti. Bunun üzerine etleri Zeybek isimli katı atık imha şirketine teslim ettiklerini söyleyen Oktay, "Bu etleri biz TT Gıda'ya geri göndermeyerek imha edilmesini sağladık. Ama etleri imha etmeden piyasaya verdiğimiz iddiaları gerçek dışıdır.
Virüsü bulan biz, imha ettiren biz, suçlanan yine biziz" dedi. Oktay, etleri aldıkları TT Gıda'nın ticari olarak zor durumda olduğunu ve fabrikalarını satın almaları için kendilerine başvurduğunu ifade ederek, "Biz bunu kabul etmeyince de bu tür tehdit ve iddiaları ortaya attılar" diye konuştu. Bu etleri Burger King'e vermiş olmalarının asla mümkün olmadığını vurgulayan Celal Oktay, şunları kaydetti: "Tarım Bakanlığı da bu konuda bizim hiçbir sorumluluğumuzun olmadığını bir yazı ile bize bildirdi. Biz 29 Nisan'da imha için Zeybek adlı firmaya etleri teslim ettik. Bizimle ilgili bir soruşturma kararı da bulunmuyor. Ayrıca bu etlerdeki sorun virüs değil, bakteri. Zaten pişmiş ette bunlar zararsız hale gelir."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.