2.5 milyara güzelleştik

Kişisel bakım 2010'da dünyada yüzde 4, Türkiye'de yüzde 8 büyüdü Çalışan kadınlar bakıma önem verdi, pazar 2.5 milyar liraya ulaştı...

Türkiye'de kişisel bakım pazarının büyüklüğünün geçen yıl 2.5 milyar liraya ulaştığını belirten Unilever Ev ve Kişisel Bakım Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Zeynep Yalım Uzun, buna rağmen sektörün Türkiye'de şu anda bebekliğini yaşadığını ifade etti.
DAHA DA BÜYÜR
Türkiye'de Unilever için son dönemin en önemli önceliğinin kişisel bakım sektörü olacağını vurgulayan Uzun, Avrupa ülkeleri ile kıyaslandığında Türkiye'de pazarın halen gelişmeye açık olduğunu söyledi. Uzun, Unilever'in cilt bakım markası Vaseline'in Türkiye pazarına girişine ilişkin düzenlenen toplantıda şunları kaydetti: "Kişisel bakım kategorisi 2010'da dünyada yüzde 4, Türkiye'de yüzde 8 büyüdü. Bu büyüme ile kişisel bakım kategorisinin dünyadaki büyüklüğü 520 milyar liraya ulaşırken, cilt bakım kategorisi buradan yüzde 44 pay aldı."
RAKAMLARLA KiŞiSEL BAKIM
2010 dünyadaki büyüme oranı ......................................Yüzde 4
2010 Türkiye'deki büyüm oranı ......................................Yüzde 8
Dünyadaki pazar büyüklüğü ..................................520 milyar TL
Türkiye'deki pazar büyüklüğü ................................2.5 milyar TL
Türkiye el ve vücut bakım ürünleri pazarı ..........127 milyon TL
Türkiye cilt bakım ürünleri pazarı ........................745 milyon TL
Türkiye'de kişi başı yıllık el-cilt bakım ürün harcaması ..1.7 TL


GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.