Dondurmanın yanına toz tatlı

Unilever, dondurma pazarındaki Carte d'Or markasını, piyasaya sunduğu 23 yeni ürün ile toz tatlı kategorisine taşıdı. Türkiye'de 82 milyon dolarlık iş hacmine sahip pazardan ilk yıl için yüzde 10 pay hedefleyen Unilever, dondurmada olduğu gibi toz tatlıda da geleneksel tatlılara yer verecek. Unilever Türkiye Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin, toz tatlı pazarının 4 milyar euroya ulaştığına işaret etti.


Burçin GÖKTAN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.