Çalışan kazanıyor

Dünyanın en zengin isimleri çalışma azimleriyle de dikkat çekiyor. Milyar dolarlara hükmeden patronlar günde 13-14 saatlerini işe ayırıyor

Dünyaca ünlü şirketlerin patronları, servetleriyle olduğu kadar, çalışma azimleriyle de herkese örnek oluyor. Forbes dergisinin 'dünyanın en zenginleri' listesinde yer alan patronlar, servete giden yolun çalışmaktan geçtiğinin en güzel kanıtı... Bu patronlar, dev çalışan ordusuna sahip olmalarına rağmen, günlerinin büyük çoğunluğunu hâlâ daha işlerinin başında geçiriyor. En zenginler listesinin ilk 10'unda yer alan isimler, günde 10 saatten fazla süreyi işlerine ayırıyor.
SERVET YAPIYORLAR
74 milyar dolarlık servetiyle dünyanın en zengin işadamı olan Meksikalı Carlos Slim Helu, günde 14 saatini çalışarak geçiriyor. En zenginler listesinin ikinci sırasında yer alan Bill Gates günde 12 saat çalışırken; ilk 10'daki isimlerden çalışma süresi en uzun olanlar ise Hintli işadamları Lakshmi Mittal ve Mukesh Ambani. Geçtiğimiz haftalarda yeğenini İstanbul'da evlendiren Mittal ile Ambani, günün 15 saatini işlerinin başında geçiriyor. Listedeki tek kadın Christy Walton da 13 saat çalışıyor.
İŞLERİNİN BAŞINDALAR
Lakshmi Mittal Serveti: 31.1 milyar dolar Günde 15 saat çalışıyor
Amancio Ortega Serveti: 31 milyar dolar Günde 12 saat çalışıyor
Eike Batista Serveti: 30 milyar dolar Günde 12 saat çalışıyor
Mukesh Ambani Serveti: 27 milyar dolar Günde 15 saat çalışıyor
Christy Walton Serveti: 26.5 milyar dolar Günde 13 saat çalışıyor
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.