Bölgesel güç olmak için gaza bastık

Türkiye'nin verilerinin depolanması konusundaki dışa bağımlılık yeni yatırımlar ile azalıyor.
Yıldız Bilişim Grubu şirketlerinden Global İletişim, İstanbul Fulya ve Ankara'dan sonra 1.050 metrekare büyüklüğündeki üçüncü veri merkezini İstanbul Dudullu'da açtı. Türkiye'nin en büyük ticari veri merkezi işletmecisi olan şirket, toplam veri merkezi yatırım büyüklüğünü 12 milyon TL'ye ulaştırarak, bölgesel güç olmak hedefine bir adım daha yaklaştı.
Sektörde son iki yılda gerçekleştirdikleri yatırım, geliştirdikleri ürün, hizmet ve projelerle yüzde 60'ın üzerinde büyüdüklerini belirten Global İletişim Genel Müdürü Murat Küçüközdemir, "Büyüme planlarımızda ilk sırada yer alan veri merkezinde liderliğimizi, İstanbul Dudullu'nun eklenmesiyle veri merkezlerimizin toplam alanı bin 900 metrekare oldu. Bu yıl veri merkezi temelli bulut bilişim çözümleri ve fiber optik altyapı tarafındaki yatırımlarımızla hizmet yelpazemizi çeşitlendirip bölgesel güç olma yolunda çalışmalarımızı hızlandıracağız. 2015 yılı hedefimiz 6 bin metrekare veri merkezi büyüklüğüne ulaşmak." dedi. Türkiye pazar büyüklüğünün 60 milyon TL'ye ulaştığı düşünülüyor. Global İletişim de bu pazarın yüzde 15'ine sahip. 1500'ün üzerinde firmaya hizmet verdiklerini anlatan Küçüközdemir, yeni yatırımla pazar paylarını yüzde 20'ye çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.