36 ülke Türkiye'den yönetilecek

Dünyada 180 ülkede faaliyet gösteren Unilever, Türkiye'nin yönettiği ülke sayısını 36'ya çıkardı

Unilever, Türkiye'yi 750 milyon nüfusluk 36 ülkenin merkezi yaptı. OMO, Lipton, Sana, Dove, Knorr, Magnum, Algida gibi markaların üreticisi olan, geçen yıl 180'den fazla ülkede toplam 44.3 milyar euro ciro yapan Unilever'in Dünya Başkanı Paul Polman, Unilever'in 8 yönetim bölgesinden birinin Türkiye olarak belirlendiğini açıkladı. Polman, Unilever Türkiye'nin, Rusya, Kuzey Afrika ve Ortadoğu Bölgesi'nin eklenmesiyle toplam 36 ülkenin yönetim merkezi olacağını söyledi. Polman, "İzzet Karaca (Unilever Türkiye CEO'su) ve ekibi, 10 Türkiye nüfusu büyüklüğünde 36 ülke yönetecek. Ekonominizde ve toplumsal alanda başardıklarınızla gurur duymalısınız" dedi.
İLK BEŞTE...
Polman, global bir şirketin merkezini Türkiye olarak belirlemesinin en doğru seçim olacağını belirterek, şunları kaydetti: "Önümüzdeki 40 yıl içinde dünyada 2 milyar insan daha doğacak. Bu 2 milyarın büyük çoğunluğu Müslüman olacak. Doğu ile Batı'yı birleştiren gelişmiş bir demokrasi ve ekonomi olarak Türkiye, bu 2 milyar insan için yaşamsal değer taşıyan mal ve hizmetlerin üretimi için çok önemli bir merkez olabilir. Yakın gelecekte 50 milyon daha az Avrupalı olacak. Büyüme Türkiye gibi ülkelerden gelecek." Polman, Türkiye'nin yükselen pazarlar içinde en önemli 5 ülkeden biri olacağını da vurguladı.
Rakamlarla Unilever
* Türkiye'de 59 yıldır faaliyette.
* Türkiye'den 35 ülkeye ihracat yapıyor. n 2010 Türkiye cirosu 1.2 milyar euro.
* 2010 dünya cirosu 44.3 milyar euro.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.