Blue House kendi mağazasını açıyor

Küçük ev aletleri pazarında toplam 305 ürünü bulunduran Tarman Group bünyesindeki Blue House, kendi mağazalarını açarak perakendede büyüyecek. Blue House Genel Müdür Yardımcısı Mete M. Gedikoğlu, 2011 yılının ilk yarısını yüzde 43'lük bir büyüme ile kapattıklarını belirtti. Gedikoğlu, 2012'de 7 mağaza, 2015 yılı sonuna kadar da toplamda 40 mağaza hedeflediklerini söyledi.

'TÜRK MALINA İLGİ VAR'
Ürünlerini Türkiye'de üretmek için çaba harcadıklarını ifade eden Gedikoğlu, özellikle Ortadoğu'da 'Made in Turkey' etiketli ürün istediklerine dikkat çekerek, şöyle konuştu: "Bu etiketi koyabilmek için ürünlerimizi Türkiye'de üretmek istiyoruz."
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.