Kriz fırsat oldu ihracat patladı

Krizdeki Avrupa yönünü Türkiye'ye çevirdi. Almanya'daki Medical Fuarı'na katılan 92 Türk firması dev firmalarla anlaşma imzaladı

Ülkemiz pek çok sektörde olduğu gibi sağlık alanında da dünya pazarlarına açılmaya başladı. Tıp ve sağlık alanında dünyanın en önemli fuarı olan Almanya'daki MEDICA Uluslararası Medikal Ürünler ve Teknolojileri Fuarı'na Türkiye'den 92 firma katılarak önemli anlaşmalar imzaladı.
MİLLİ KATILIM
Geçtiğimiz hafta Düsseldorf'ta düzenlenen fuarda İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamülleri İhracatçıları Birliği'nin (İKMİB) organizasyonuyla 23 Türk firması da milli katılımla yer aldı. Sağlık sektöründen pek çok firma da bireysel olarak fuara katıldı. MEDICA Fuarı'nda; medikal teknoloji, laboratuar ekipmanları, fizyoterapi/ortopedi teknolojileri, ameliyathaneler ve hastaneler için tüketim malları, yapı teknolojileri, medikal hizmetler ve yayınlar gibi pek çok farklı ürün grubu sergilendi.
HEDEF BÜYÜDÜ İKMİB
Başkanı Murat Akyüz, böylesine büyük çaplı bir organizasyona milli katılım gerçekleştirdikleri için mutlu olduklarını belirterek, 2012 yılı sonu itibarıyla medikal ürünler ihracatını 1 milyar doların üzerine çıkartmayı hedeflediklerini belirtti.
HER YIL SATIŞLAR ARTIŞ GÖSTERİYOR
Türk Sağlık Sektörü, 2010'da 736 milyon 331 bin dolarlık ihracat gerçekleştirdi. 2011 yılının Ocak - Ağustos aylarını kapsayan dönemde ise, sağlık sektörü 542 milyon dolarlık ihracat yaptı.




X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.