Lüks markaları Türkiye kurtardı

Dünyanın dev markaları, Türkiye başta olmak üzere gelişmekte olan ülkelerdeki satışlarıyla kâr yapmaya başladı. İngiliz lüks hazır giyim devi Burberry, ilk yarı kârını 162 milyon pound (467 milyon lira) olarak açıkladı. Avrupa'daki ekonomik krizle birlikte Ortadoğu, Asya ve Türkiye'ye yönelen marka, hızlı hamlesinin de meyvelerini toplamaya başladı. Krize rağmen geçen yılın aynı dönemine göre kârını yüzde 26 oranında artıran marka, bu ivmeyi yeni açtığı mağazalara bağladı.
CEO'DAN ÖVGÜ
Firma yetkilileri, özellikle Çin, Türkiye, Rusya ve Ortadoğu açılımlarının büyümeyi ve kârı getirdiği bilgisini verdi. Burberry CEO'su Angela Ahrendts, Türkiye, Hindistan, Ortadoğu, Latin Amerika ve Rusya'nın kârı tetiklediğini belirtti.
Pınar ÇELİK
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.