Mostar, Türk yatırımcıları bekliyor

Bosna Hersek Meclis Başkanı Murat Çoriç, Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO)'nı ziyaret etti.

Bosna Hersek Meclis Başkanı Murat Çoriç, Mostar ile Antalya'nın iklim bakımından birbirine benzediğine dikkat çekti. Ülke turizminin yarıya yakınının Mostar'da gerçekleştiğini belirten Çoriç, en önemli handikaplarının turistleri ağırlayacak yeterli tesis ve yatak kapasitesinin bulunmayışı olduğunu aktardı.
Mostar'da otel yatırımlarına ihtiyaç bulunduğunu belirten Çoriç, Türk yatırımcılara davette bulundu. Ünlü Mostar Köprüsü'ne 150 metre mesafede bulunan tarihi bir binanın önümüzdeki günlerde devlet tarafından satışa çıkarılacağı haberini veren Çoriç, binanın otel olarak turizme kazandırılmasını, özellikle Türk yatırımcıların bu ihaleye ilgi göstermesini arzu ettiklerini vurguladı.
Türk Hava Yolları'nın Bosna Hersek Havayolu şirketine ortak olduğunu da hatırlatan Çoriç, Türkiye ve Bosna Hersek arasında seferlerin artacağını kaydetti.
ATSO Başkan Yardımcısı Güray Parlak da konuk başkana Antalya ekonomisi ve ATSO'nun çalışmaları hakkında bilgi verdi. Bosna Hersek'i kardeş ülke olarak gördüklerini, iki ülke arasındaki ilişkilerin Osmanlı İmparatorluğu dönemine kadar uzandığını belirten Parlak, bu ilişkinin karşılıklı ticarete de yansıması gerektiğini söyledi. Parlak, her alanda ikili ilişkilerin gelişmesi için destek vermeye ve işbirliğine hazır olduklarını ifade etti. ATSO Başkan Yardımcısı Güray Parlak, konuk başkana ziyaretin anısına bir plaket verdi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.