Fransız şifresi

Fransız şirketlere ait ürünlerin üzerindeki barkodlar belli rakamlardan oluşuyor. Bir ürünün Fransız malı olup olmadığını buradan anlamak mümkün

Fransız mallarını anlamanın en kolay yolu aldığınız ürünlerin stantlardaki barkodlarına bakmak. Fransız ürünlerinin ülkemizdeki barkod aralığı 30 ile 37 arasıdır. Yani barkoddaki rakamların başlangıcı 30 ile 37 arasında bir numarayla başlıyorsa bu Fransız malı demektir. Türk malı ürünlerin barkod numarası ise 869 ile başlıyor.

* "Ermeni soykırımı bir yalandır" diyenleri cezalandıran yasanın Fransız Meclisi'nde kabul edilmesiyle başlayan tepkiler çığ gibi büyüdü.
* Türkler'in Fransız mallarına karşı dünya çapında başlattığı boykot, etkisini ilk günde gösterdi. Fransız firmaları, büyük paniğe kapıldı.
* Ünlü giyim firması Lacoste, satışlarının düşmesini önlemek için yüzde 25'lik indirime gitti. Aynı yolu kozmetik devi L'Oreal de izledi.
* Boykottan korkan bazı firmalar ise, "Biz Fransız değiliz" açıklamasını yaptı. DiaSA, Türk-İspanyol ortaklığıyla kurulduğunu bildirdi.
* Fransa'ya karşı ilk etapta ağırlıkla siyasi ve askeri ilişkileri askıya alan 8 maddelik yaptırım listemizin, 2. etabı da şekillenmeye başladı.
* Bu aşamada Fransız firmalarının, aralarında nükleer santralin de olduğu 35 milyar dolarlık yatırım projelerinden dışlanacağı öğrenildi.
ÖZLEM KAMER TERCANLI

KONU BAŞLIKLARI

SOSYAL MEDYADA BOYKOT

FRANSIZ ŞİFRESİ
BABANA SOR
PATRON ÖFKESİ
BOYKOT İNDİRİMİ
FRANSIZ KALMADI
GOMİS BOYKOTU

KÜSTAHA SERT TEPKİ
SABAHA KADAR UYUTMADILAR
KADDAFİ'DEN FARKI YOK
BİNDEN FAZLA ŞİRKET VAR









X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.