Londra'da Türk günü

İngiltere'deki Gartner ve Loyalty Awards ödüllerinin yıldızı, Türkiye'den katılan şirketler oldu Turkcell çifte ödül alırken; Vodafone Türkiye, Opet, Yapı Kredi ve Garanti de kürsüye çıktı...

Kaynak GAZETE
Giriş Tarihi :14 Haziran 2012
Londra’da Türk günü

İÇİNDEKİLER

İngiltere'nin başkenti Londra'da düzenlenen Loyalty Awards ödüllerine Türkiye'den katılan şirketler damga vurdu. Ödül töreninde Türkiye, 6 ayrı dalda kürsüye çıktı. Turkcell gecede 2 ödül birden alarak dikkat çekti. Dünyanın önde gelen araştırma ve danışmanlık şirketi Gartner'dan 'En İyi Müşteri İlişkileri Yönetimi' uygulamasıyla ödül kazanan Turkcell, Loyalty Awards'ta da Çiftçi Paketi Sadakat Programıyla 'En İyi Teknoloji Kullanımı' kategorisinde birinci oldu. Turkcell, Loyalty Awards'tan ayrıca Turkcell Platinum ile 'Yılın En İyi Bağlılık Programı' kategorisinde jüri özel ödülünün de sahibi oldu. Londra'daki törende Turkcell adına ödülü alan Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın, "Başarılı oluyoruz çünkü müşteriyi 'kral' olarak görüyoruz ve onların ihtiyaçlarına yönelik hizmetler sunuyoruz. Çıkarttığımız paketler, müşterilerimizin yüzde 70'i tarafından kullanılıyor" diye konuştu. Müşterilere yönelik yenilikçi uygulamalarla müşteri kayıp oranlarının da son 1 yılda 6 puan düştüğüne dikkat çeken Sayın, "Çiftçi paketimizde şu anda 1 milyonu aşkın çiftçi var. Yakında 'tarım doktoru' diye yeni bir servisimizi tanıtacağız. Bu servisle cep telefonu üzerinden kişiye özel zirai danışmanlık hizmeti vermeye başlayacağız" dedi.

HAMİLEYE NAR GİTTİ
Emre Sayın, müşteri odaklı hizmetleriyle ilgili olarak da şu ilginç örneği verdi: "Geçenlerde bir müşterimiz Erzurum çağrı merkezimizi arayıp, nar reklamlarımızın durdurulmasını istedi. 'Eşim hamile ve bu mevsimde buralarda nar bulamıyoruz' dedi. Çağrı merkezindeki çalışanımız, İzmir'den nar bulup, paketleyerek, Diyarbakır'daki o müşterimize gönderdi. Bu müşteri memnuniyetinin bizim için ne demek olduğunu anlatan binlerce örnekten sadece biri."

EN İYİ SADAKAT PROGRAMI SEÇİLDİ
Vodafone Türkiye, 'Loyalty Ödülleri'nde, Ketchup Loyalty Ajansı'yla gerçekleştirdiği Kırmızı Avantaj Programı ile 'Mobil İletişimde Yılın En İyi Sadakat Programı' ödülüne layık görüldü.

HERKES KAZANDI
Vodafone Türkiye, İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt yaptığı açıklamada, Türkiye'de bulunan 18 milyonu aşkın abonelerine karşı büyük bir sorumluluk bilinciyle hareket ettiklerinin; onların sürekli değişen ihtiyaçlarına aynı hızla yanıt verebilmek amacıyla çalıştıklarının altını çizdi. 'Loyalty Ödülleri'nde elde ettikleri başarının da bu müşteri odaklı yaklaşımın bir sonucu olduğunu belirten Öğüt, şunları kaydetti: "Kırmızı Avantaj Programı'mız ile 1 yılda, abone başına ortalama 214 lira fayda sağladık. Müşteri sadakatinde yakaladığımız artış ile beraber; işbirliği yaptığımız markalara da ciddi bir müşteri altyapısı sağlıyoruz. Böylelikle hem kendi abonelerimiz, hem de iş ortaklarımız için bir sadakat platformu yaratmış oluyoruz." Vodafone Türkiye'nin ödülünü Müşteri Bağlılık Programları Müdürü Umut Kutlu aldı.