HAMİLEYE NAR GİTTİ
Emre Sayın, müşteri odaklı hizmetleriyle ilgili olarak da şu ilginç örneği verdi: "Geçenlerde bir müşterimiz Erzurum çağrı merkezimizi arayıp, nar reklamlarımızın durdurulmasını istedi. 'Eşim hamile ve bu mevsimde buralarda nar bulamıyoruz' dedi. Çağrı merkezindeki çalışanımız, İzmir'den nar bulup, paketleyerek, Diyarbakır'daki o müşterimize gönderdi. Bu müşteri memnuniyetinin bizim için ne demek olduğunu anlatan binlerce örnekten sadece biri."
EN İYİ SADAKAT PROGRAMI SEÇİLDİ
Vodafone Türkiye, 'Loyalty Ödülleri'nde, Ketchup Loyalty Ajansı'yla gerçekleştirdiği Kırmızı Avantaj Programı ile 'Mobil İletişimde Yılın En İyi Sadakat Programı' ödülüne layık görüldü.
HERKES KAZANDI
Vodafone Türkiye, İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt yaptığı açıklamada, Türkiye'de bulunan 18 milyonu aşkın abonelerine karşı büyük bir sorumluluk bilinciyle hareket ettiklerinin; onların sürekli değişen ihtiyaçlarına aynı hızla yanıt verebilmek amacıyla çalıştıklarının altını çizdi. 'Loyalty Ödülleri'nde elde ettikleri başarının da bu müşteri odaklı yaklaşımın bir sonucu olduğunu belirten Öğüt, şunları kaydetti: "Kırmızı Avantaj Programı'mız ile 1 yılda, abone başına ortalama 214 lira fayda sağladık. Müşteri sadakatinde yakaladığımız artış ile beraber; işbirliği yaptığımız markalara da ciddi bir müşteri altyapısı sağlıyoruz. Böylelikle hem kendi abonelerimiz, hem de iş ortaklarımız için bir sadakat platformu yaratmış oluyoruz." Vodafone Türkiye'nin ödülünü Müşteri Bağlılık Programları Müdürü Umut Kutlu aldı.