Kola'ysa iç!

Coca Cola ve Pepsi Cola'da alkol çıktı, herkes şoke oldu. TAKVİM'e konuşan vatandaşlar, 'Bu içecekler Ramazan'da evimize giremez' dedi

Dünya Coca Cola ve Pepsi Cola'daki alkol skandalını tartışıyor. Fransa Ulusal Tüketim Kurumu'nun araştırması sonucu Coca Cola, Pepsi Cola, Coca Cola Light Coke ve Coke Zero'nun da aralarında bulunduğu 10 içecekte alkol çıkmasının şoku sürerken, TAKVİM'e konuşan vatandaşlar duruma büyük tepki gösterdi. Bundan böyle kolaya temkinli yaklaşacağını söyleyen vatandaşlar, özellikle Ramazan'da evlerine kesinlikle kola sokmayacağını belirtti. Coca Cola Türkiye, her ne kadar, "Ürünlerimizde alkol yok" açıklaması yapsa da, vatandaşın içindeki kuşku dinmiyor. Vatandaşlar, "Zaten Fransa'daki Coca Cola yetkilileri de 'biz alkol koyuyoruz' demiyor. Ama analizlerde çıktı. Bize de alkollü kola içiriyor olabilirler" şeklinde konuştu.
'REKLAMA KANMAYIZ'
Yaz döneminde ve Ramazan ayında tüketimi artan bu iki kola firması, özellikle iftar sofralarını hedefliyor. Bugüne kadar Ramazan'a özel reklam kampanyalarıyla tüketiciyi cezbetmek isteyen firmaların yeni reklamları merak ediliyor. "Göz boyayan reklamlara kanmayız" diyen vatandaşlar, yetkililere de, bir an evvel bu aldatmacaya son verilmesi çağrısı yapıyor.

VATANDAŞ TEPKİLİ
Nurcan ÖZTÜRK (Kafe işletmecisi):
Bu firmalar hakkında birçok haber çıktı. Artık ne yapacağımızı bilmiyoruz. Ancak şüphe de olsa, Ramazan'da tüketmeyeceğim kesin.
Serkan DÖNMEZEL (Öğrenci):
Sevdiğim ve sürekli olarak tükettiğim bir içecek. Bugüne kadar içindekilerle ilgili bir çok yorum oldu ancak yine de tüketeceğim.
Cansu BAŞEL (Öğrenci):
Artık zor tüketirim. Normalde de sağlık sorunları yarattığını bildiğimden, tüketimini azaltmıştım, şimdi hiç içmeyeceğim. Hele ki Ramazan'da asla içmeyeceğim.
Oya AKKABA (Ev hanımı):
Daha önce de, zararlı olduğu için tüketmiyordum. Şimdi evime hiç giremez. Artık zararlı ürünlerin isimleri açıklanıyor; biz de önlemimizi alıyoruz.
Begüm ÖNÜR (Öğrenci):
Bu markalar güvenimi kırdı. Bizi sürekli olarak kandırıyorlar. Belki benim bilmediğim daha neler vardır içinde. Artık kesinlikle içmeme kararı aldım.
Burcu YILDIZ (Sigortacı):
Zaten sevmezdim şimdi bizi kandırdıkları için hiç sevmiyorum. İçeriği ile ilgili her gün yeni ve kötü bir şeyler duymaktan sıkıldık. Buna çözüm bulunsun.
Mercan KARADOĞAN (Teksilci):
Artık içinden çıkanlar bizi şaşırtmıyor. Ama kandırılmaktan bıktık. Neyse formülü söylesinler. Yoksa bu vakitten sonra ağzıma sürmeyeceğim.
Sema Nur GÜLAL (Öğretmen):
Bizi sürekli olarak içindekilerle şaşkına uğratmaları sıktı. Son olay tahammül sınırını aştı. Asla evime, özellikle iftar soframa bu içecekler giremez.
Oğuzhan GÜNBAY (İşletmeci):
Sevdiğim bir meşrubat ancak bu iddia beni tedirgin etti. Ramazan süresince tüketmem. Daha sonra ise kendini nasıl aklayacağına bağlı olarak içebilirim.
Hilal YÜKSEL (Öğrenci):
Faydasından çok zararını bildiğim için mecbur olmadıkça içmiyordum. İçimdeki şüphenin beni zor duruma sokmaması adına Ramazan'da hiç tüketmeyeceğim.

TWİTTER
@kimse_kim: Coca Cola'dan bir böcek çıkıyor, bir alkol, bir boya... Formülü nasıl açıklasınlar kendileri de bilmiyor. Ne bulurlarsa atıyorlar içine anlaşılan.
@beyinsiz_adam: Coca Cola artık formülünü açıklamalı. İçinde; böcek, alkol, boya, kireç tozu olduğunu zaten öğrendik. Formülü az çok tahmin edebiliyoruz.
@emrah_ylcin: Coca Cola'nın içinden böcek çıktı, fare çıktı, alkol çıktı; şimdi hepimiz dansöz çıkmasını bekliyoruz.
@4eveeralonee: Kolada alkol çıktı diye, düğünlerde onu masa altından mı dolduracağız?



X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.