Konsept değişti hedef yükseldi

Hazır giyim sektöründeki firmalar bayram öncesinde kampanyalarla satışlarını artırmaya çalışırken; Bursalı Biesseci de, patentini aldığı Amerikan markası No Fear'ı yeni konseptiyle tüketicilere sundu. 9-20 olan ürün yelpazesi yaşını 2-40'a çıkaran firma, babalar ve oğulları aynı anda giydirmeyi hedefliyor. Biesseci CEO'su Murat Unat, "Yaş konseptini büyütünce ilgi arttı. Yurt genelinde 12 olan mağaza sayımızı 2 yılda 25'e çıkarmayı hedefliyoruz" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.