Kurulan şirket sayısı azaldı

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) verilerine göre, Temmuz ayında kurulan şirket sayısında bir önceki aya göre yüzde 17,08 azalış oldu.

Kurulan şirket sayısında bir önceki aya göre yüzde 17,08 ve gerçek kişi ticari işletme sayısında yüzde 18,88 azalış olurken, kooperatif sayısında yüzde 13,92'lik bir artış oldu. Kapanan şirket sayısı bir önceki aya göre yüzde 12,44, kooperatif sayısında yüzde 32,68 ve gerçek kişi ticari işletme sayısında yüzde 35,75'lik bir artış oldu.
2012 yılı Temmuz ayında, 2011 yılı Temmuz ayına göre kurulan şirket sayısında yüzde 36,84'lük azalış olurken, kurulan kooperatif sayısında yüzde 12,50'lik ve gerçek kişi ticari işletme sayısında yüzde 14,35'lik artış gerçekleşti.

2012 yılı Temmuz ayında kapanan şirket sayısı, 2011 yılının aynı ayına göre yüzde 32,99 artarken, kapanan kooperatif sayısı yüzde 1,46 ve kapanan gerçek kişi ticari işletme sayısı yüzde 68,15 azaldı.

2012 yılının ilk yedi ayında, geçen yılın aynı dönemine göre kurulan şirket sayısı yüzde 27,42 ve kooperatif sayısı yüzde 18,40 oranında azalırken, gerçek kişi ticari işletme sayısı yüzde 12,13 arttı. Aynı dönem içinde kapanan şirket sayısı yüzde 0,77 ve kooperatif sayısı yüzde 12,52 artarken, kapanan gerçek kişi ticari işletme sayısı yüzde 32,28 azaldı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.