2 milyar $'lık renkli buluşma

Türk boya ve hammadde sanayinin ülkemizdeki tek temsilci kuruluşu olan BOSAD (Boya Sanayicileri Derneği), sektörü İstanbul'da bir araya getiriyor. 13- 15 Eylül tarihleri arasında CNR Expo'da düzenlenecek Boya Sanayi, Hammadde ve Yardımcı Maddeler Fuar ve Kongre'si Paintistanbul 2012, sektörün dev firmalarıyla birlikte, uzmanları da buluşturacak. Fuar öncesi TAKVİM'in sorularını cevaplandıran BOSAD Yönetim Kurulu Üyesi ve Paintistanbul Proje Eş Başkanı Hakan Fidan, dünyada 2 milyar dolara ulaşan boya pazarından Türkiye olarak sadece yüzde 2'lik bir pay aldığımızı söyledi. Türkiye'de kişi başı yıllık boya kullanımının 10 kilogram olduğunu ifade eden Fidan, "Hayatımızın her alanında bulunan boya kullanımını ülkemizde kişi başına yıllık 20 kilograma çıkarmayı hedefliyoruz. Sektörün yıllık büyüme hedefi de yüzde 10. Almanya'da kişi başı boya kullanımı 22 kilogram" dedi.

400 FİRMA
Hakan Fidan, Türk boya sektörü olarak bölgemizin tamamına boya verdiklerini belirterek, "Avrupa'da boya sektöründü 6'ncıyız ama bizim hedefimiz boya üssü olmak" diye konuştu. Paintistanbul'a 40'dan fazla ülkeden 15 binin üzerinde ziyaretçi beklediklerini söyleyen Fidan, fuara 400'ün üzerinde firmanın katılacağını kaydetti. Fidan, 2 gün boyunca sektörün yerli-yabancı duayen isimlerinin de konferanslar vereceğini vurguladı.
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.