İş dünyası ikiye bölündü

iPhone ve BlackBerry iş dünyasını ikiye bölmüş durumda. Bülent Eczacıbaşı ve Ferit Şahenk iPhone kullanırken, Suzan Sabancı Dinçer ve Ali Koç'un tercihi BlackBerry...

İş hayatında teknoloji olmazsa olmazlar arasında. Özellikle cep telefonları büyük önem taşıyor. Yoğun bir iş temposuyla çalışan patronlar ve yöneticiler, cep telefonlarını ellerinden hiç düşürmüyor. Peki patronların ve üst düzey yöneticilerin telefon tercihlerini biliyor musunuz? Apple'ın iPhone'u ve RIM'in BlackBerry'si iş dünyasını ikiye bölmüş durumda. Aralarında Eczacıbaşı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı ve Doğuş Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk'in olduğu bazı işadamları iPhone kullanırken, BlackBerry tercih edenler arasında Koç Holding Yönetim Kurulu Üyesi Ali Koç ve Akbank Yönetim Kurulu Başkanı Suzan Sabancı Dinçer yer alıyor. Ofis dışında e-maillerini çok sık kullanan patronlar ve yöneticiler BlackBerry'yi tercih ederken, daha çok internete girenler iPhone'u kullanıyor. Bankacı olan patron ve yöneticilerin ağırlıklı tercihi de BlackBerry.
BLACKBERRY'CİLER
Agah Uğur-Borusan Holding Ali Koç-Koç Holding Ergun Özen-Garanti Bankası Faik Açıkalın-Yapı Kredi Haluk Dinçer-Sabancı Holding Suzan Sabancı Dinçer-Akbank Aclan Acar-Doğuş Otomotiv
IPHONE'CULAR
Bülent Eczacıbaşı-Eczacıbaşı Holding Faruk Eczacıbaşı-Eczacıbaşı Holding Ferit Şahenk-Doğuş Holding Nazmi Durbakayım-Teknik Yapı Özcan Tahincioğlu-Kent Gıda

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.